Šķiet, ka jūs atrodaties <country>

Lai apskatītu lokālo informāciju, dodieties uz TENA pārdošanas vietni.

Cīnieties pret noplūdēm ar Kēgela vingrinājumiem

Iegurņa muskuļu stiprināšana samazinās urīna nesaturēšanu.
Sieviete smejas, turot mazbērnu klēpī piknikā

Lieta, kas tiešām palīdz

Jūsu urīnpūsli notur vietā iegurņa pamatnē esošie muskuļi. Kamēr šie muskuļi labi funkcionē, jūs pilnībā kontrolējat urinēšanas procesu. Ja šie muskuļi zaudē elastību, sāk parādīties noplūdes. Tādēļ viena no svarīgākajām lietām urīna nesaturēšanas pārvaldībā ir iemācīties sajust jūsu iegurņa muskuļus un regulāri tos vingrināt. Tā ir lieta, kas iedarbojas vislabāk, ja vēlaties ierobežot urīna noplūdi. 

Neredzams treniņš

Lieliskākā lieta saistībā ar iegurņa muskuļu treniņiem vai Kēgela vingrinājumiem ir tā, ka jūs varat tos izpildīt jebkurā laikā un vietā un neviens to pat nepamanīs. Sanāksmē, autobusā vai tikšanās laikā pie vakariņām — vienkārši sasprindziniet, sasprindziniet, sasprindziniet. Vislielākais darbs ir atcerēties tos izpildīt.