Vingriniet kontroles spēju

Ar pareizajiem vingrinājumiem var samazināt urīna noplūdi. Šie vingrinājumi paredzēti iegurņa pamatnes muskuļiem, kā arī tavam urīnpūslim. Kopā tie uzlabos kontroli pār tavu urīnpūsli un palīdzēs tikt galā ar urīna noplūdi.
Sasprindzināšana

Sasprindzināšana

Izmēģiniet iegurņa pamatnes vingrinājumus, lai kontrolētu urīna noplūdi. Vienkārši sasprindziniet un vingriniet pareizos muskuļus, lai stiprinātu iegurņa pamatni. Jūs varat veikt sasprindzināšanu jebkur, tāpēc sāciet!
Vingrinājuma ikona

Vingrinājumi

Pirms sākat, jāatrod pareizie muskuļi, kurus vingrināt. Vienkāršākais veids, kā to izdarīt, ir sasprindzināt tos pašus muskuļus, ko izmantojat, ja mēģināt aizturēt gāzes. Kad vien sasprindzināt tieši šos muskuļus, Jūs vingrināt savus iegurņa pamatnes muskuļus. Veicot šos vingrinājumus, varat uzlabot gan savu muskuļu spēku, gan izturību, kas palīdz novērst urīna noplūdi.

Stipruma ikona

Stiprums

Sasprindziniet un noturiet savus iegurņa pamatnes muskuļus sekundi vai divas. Atbrīvojieties 10 sekundes un tad atkārtojiet, kopā līdz 10 reizēm. Veicot šo vingrinājumu, nesasprindziniet dibenu, augšstilbus vai vēderu.

Neatlaidības ikona

Neatlaidība

Izmantojiet to pašu tehniku kā stiprības vingrinājumam, bet šoreiz īsu sasprindzinājumu atkārtošanas vietā, sasprindziniet uz 10 sekundēm, atkārtojot līdz 10 reizēm. Pirms katras atkārtošanas reizes 20 sekundes atslābinieties.

Pretestības ikona

Pretestība

Pastipriniet efektu, uzlabojot vēdera pretestību, kad veicat izturības un neatlaidības vingrinājumus.

Stingras sasprindzināšanas ikona

Noderīgs padoms: Stipra sasprindzināšana

Jūtaties, ka esat apguvis iepriekš esošos vingrinājumus? Izmēģiniet ātru, stipru sasprindzināšanu, lai saspiestu savus iegurņa pamatnes muskuļus tik stipri, cik varat, un tad uzreiz atlaidiet. Atkārtojiet līdz 10 reizēm.

Atcerieties, ka labiem rezultātiem nepieciešams laiks un pirms pamanīsiet uzlabojumus var būt nepieciešamas vairākas nedēļas. Līdz tam veiciet šos vingrinājumus katru dienu.

Urīnpūšļa kontroles ikona

Urīnpūšļa kontrole

Atgūstiet kontroli pār savu urīnpūsli, plānojot savus tualetes apmeklējumus un sekojot līdz uzņemtajam šķidruma daudzumam. Piemēram, ja dienā izdzerat pusotru litru ūdens, ir pavisam normāli apmeklēt tualeti līdz 8 reizēm dienā. Ja tev nepieciešams urinēt daudz biežāk, izmanto augstāk esošos iegurņa pamatnes vingrinājumus, lai atgūtu kontroli.

Ieguvumi no vingrinājumiem

Atsauksme

Vingrinājumi ātri kļuva par ikdienas rutīnu

Dāvids,
48

Vingrinājumu fiziskie ieguvumi

  • Palielināta kontrole pār urīnpūsli
  • Spēcīgāks ķermenis un prāts
  • Mazināts stress
  • Labāka dzimumdzīve

Atsauksme

Esmu kļuvis par savu personīgo treneri. Un smagais darbs ir atmaksājies.

Rihards,
66

Stāsti

„Es sapratu, ka man kaut kas jādara.”

Izlasiet Pētera, Mārtiņa un Riharda stāstus. Vīrieši, kuri tiek galā ar urīna noplūdi un ir uzzinājuši, kā atkal kontrolēt savu dzīvi.

Stāsts no Mārtiņa dzīves

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.