Šķiet, ka jūs atrodaties <country>

Lai apskatītu lokālo informāciju, dodieties uz TENA pārdošanas vietni.

Cīnieties pret noplūdēm ar Kēgela vingrinājumiem

Skrējēja ar austiņām pārbauda laiku savā rokas pulkstenī

Visefektīvākais treniņš

Vai jūs zinājāt, ka tikai piecu minūšu iegurņa muskuļu trenēšana dienā var ievērojami samazināt urīna nesaturēšanu — vai pat pavisam to novērst? Kad būsiet tos apguvusi, varēsiet tos izpildīt jebkurā vietā un laikā, un nekad nav par vēlu sākt.
 
Iegurņa muskuļu trenēšana, soli pa solim:
 
  • Sāciet vingrinājumus guļus pozīcijā. Tas atvieglo efektīvu sasprindzināšanu. 
  • Lai sajustu muskuļus, sāciet sasprindzināt muskuļus ap taisno zarnu. Tad turpiniet sasprindzināšanu ap maksti un urīnizvadkanālu. Turpiniet sasprindzināšanu it kā jūs kaut ko turētu makstī. Dibenam un augšstilbiem jābūt atbrīvotiem. Noturiet sasprindzinājumu divas sekundes, tad divas sekundes atbrīvojieties. Atkārtojiet tik daudz reižu, cik varat.
  • Iegurņa muskulatūras spēka sasprindzināšanas vingrinājumi. Sasprindziniet iegurņa muskuļus tik stipri, cik varat. Noturiet piecas sekundes. Atbrīvojieties piecas sekundes. Atkārtojiet 5-10 reizes. 
  • Iegurņa muskulatūras izturības sasprindzināšanas vingrinājumi. Sasprindziniet vidēji stipri, cik ilgi vien varat. Mēģiniet noturēt sasprindzinājumu 60 sekundes. Veiciet to katru reizi pēc spēka sasprindzināšanas. 
  • Iegurņa muskulatūras ātrās sasprindzināšanas vingrinājumi. Sasprindziniet tik stipri, cik varat, divas sekundes. Tad atbrīvojieties divas sekundes. Veiciet to 5-10 reizes dienā — un katru reizi, kad jūtat, ka šķaudīsiet, kleposiet vai smiesieties. 

Padomi &un ieteikumi

Padomi un ieteikumi dzīvei ar urīnpūšļa vājumu ikdienā

Divas sievietes ar divriteņiem atpūšas, sēžot zālē saulainā laukā

Mana aplikācija Android

Iegurņa muskuļu vingrinājumu aplikācija nodrošina to, ka neaizmirsīsiet tos ikdienas izpildīt. Lejuplādē to tagad Google play.
(Ņem vērā! Aplikācija ir angļu valodā)

Smartphone showing my pelvic floor fitness app and that it’s available on google play.

Mana aplikācija IOS

Iegurņa muskuļu vingrinājumu aplikācija nodrošina to, ka neaizmirsīsiet tos ikdienas izpildīt. Lejuplādē to tagad App store.
(Ņem vērā! Aplikācija ir angļu valodā)

Smartphone showing my pelvic floor fitness app and that it’s available on app store.

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.